Zombie

Wirus atakujący ciało doszczętnie niszczy DNA człowieka i tworzy nowe, chaotycznie i niesymetryczne. W ten sposób powstaje nowy organizm noszący nazwę Zombie lub Nieumarły. Do infekcji dochodzi poprzez ugryzienie lub spotkanie krwi Zombie z otwartą raną. Przemiana trwa około 5 dni, każdy odczuwa to inaczej; jedni mają silne bóle głowy, drudzy cały czas wymiotują, a trzeci mają gorączkę. Nie istnieje jeszcze antidotum.
Każdy Nieumarły ginie poprzez utratę łączności z mózgiem oraz sercem. Nie odczuwają one bólu, ni głodu, ni pragnienia.

 

Zombie dzielą się na poniższe kategorie


Bezmózgi

Nazwa używana przez wojsko: Nonety
Opis: Są kompletnie pozbawione inteligencji. Wystarczy, że usłyszą jakikolwiek szelest, ujrzą jak coś się porusza; rzucają się w to miejsce. Ich szybkość jest równa średnio wysportowanemu człowiekowi, mają słabe i kruche ciała. Samemu łatwo jest zabić kilka, ale będąc otoczonym jest nikłe prawdopodobieństwo przeżycia.
Cechy charakterystyczne: Większość ma różne odcienie zieleni. Zwisający język.
Częstotliwość: Wysoka
Samotnicy/ Grupowe

Biegacze

Nazwa używana przez wojsko: Fiorsy
Opis: Niełatwo jest im uciec, ale da się je przechytrzyć. W przeciwieństwie do Bezmózgów ten rodzaj nie utracił umiejętności myślenia. Potrafią być sprytniejsze niż za życia. Będą cię gonić dopóki cię nie złapią bądź zgubią. Takich delikwentów należy szybko likwidować aczkolwiek wydają one odgłos podobny do uduszonego krzyku, zwołując w ten sposób inne Zombie.
Cechy charakterystyczne: Sina skóra. Podrapane ciało.
Częstotliwość: Średnia
Samotnicy/ Grupowe

Nietoperze

Nazwa używana przez wojsko: Lokatorzy
Opis: Mają bardzo dobry słuch, jeżeli chcesz przejść niezauważony to polecam skorzystać z innej drogi. Najczęściej nie ruszają się one z miejsca, spokojnie stoją wpatrując się w dół lub w przestrzeń przed nimi. Są one bardzo... unikalne. Gdy cokolwiek usłyszą natychmiast biorą się za ucieczkę. Po drodze zrzucają wszystko co się da aby narobić jak największego hałasu. Dzięki temu nawołują innych Zombie.
Cechy charakterystyczne: Stoi w bezruchu. Praktycznie nie ma ran.
Częstotliwość: Niska
Samotnicy/ Grupowe

Maczo

Nazwa używana przez wojsko: Mięśniaki
Opis: Wykorzystują swoją brutalną siłę do walki wręcz jak i różnymi przedmiotami. Wyglądają jak sportowcy na sterydach. Są bardziej głupie niż poprzednia dwójka.
Cechy charakterystyczne: Rosłe ciało.
Częstotliwość: Niska
Samotnicy/ Grupowe

Śpiwory

Nazwa nadawana przez wojsko: Skorpeny
Opis: Niezwykle sprytna odmiana Zombie, która urządza grupowe zasadzki, udając martwych. Atakują z zaskoczenia, kiedy się do nich zbliżysz. Są jednak powolne i na otwartej przestrzeni łatwo jest uciec. Problem pojawia się, gdy spotkasz je w niewielkim pomieszczeniu.
Częstotliwość: Średnia
Samotnicy/ Grupowe
Pomysł: Eizō


Klikacze

Nazwa używana przez wojsko: Śpiewaki
Opis: Są zupełnie ślepe, używają dźwięku do poznawania otoczenia. Gdy coś usłyszą bezmyślnie rzucają się w to miejsce. Wystarczy być cicho, by uniknąć konfrontacji z nimi. Wydają z siebie charakterystyczny dźwięk przypominający klikanie. Są szybkie lecz łatwo odpuszczają sobie pogoń.
Cechy charakterystyczne: Narośl zasłaniająca oczy i większość twarzy. Szczupłe ciało w kolorach bieli i czerwieni.
Częstotliwość: Średnia
Samotnicy/ Grupowe
Pomysł: Ethan

Pomysł na kolejną kategorię? Wyślij ją Adminowi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy